راهنمای گام به گام دریافت خبرنامه پادکست بی‌پلاس

اگر عضو خبرنامه بی‌پلاس شدین ولی هنوز خبرنامه‌ رو دریافت نمی‌کنید، این مطلب براتون مفیده.

راهنمای دریافت خبرنامه بی پلاس

اینجا می‌خوایم به صورت گام به گام بگیم چطور خبرنامه‌ها رو بگیرین.

اگر هنوز عضو خبرنامه بی‌پلاس نشدین آدرس ای‌میلتون رو برای عضویت در خبرنامه وارد کنین. نامه‌های قبلی بی‌پلاس با اندکی تغییرات و به مرور توی وبلاگ بی‌پلاس منتشر میشه، برای دسترسی به خبرنامه‌های قبلی پادکست همین حالا توی قسمت جستجوی سایت “خبرنامه” رو جستجو بکنین، لیستی از خبرنامه‌هایی که توی وبلاگ اومدن رو می‌تونین ببینین.

نویسنده: تیم لاگین

خبرنامه بی‌پلاس رو کی می‌فرستیم؟

Newletter Step By Step (4)خبرنامه معمولا شنبه‌ها یک هفته در میون ارسال میشه. پس اگر ثبت نام کردین از شنبه آینده یک هفته درمیون منتظر نامه جدید بی‌پلاس باشین.
اگر هنوز عضو نشدین هم می‌تونین توی خبرنامه بی‌پلاس ثبت نام کنین.

ای‌میلتون رو چک کردین ولی خبرنامه بی‌پلاس نیست؟

ممکنه خبرنامه بی‌پلاس رو در inbox پیدا نکنید. ایمل خبرنامه ممکنه در بخش promotion یا Spam و یا Junk باشه. نامه ما رو پیدا کنید و به Inbox انتقالش بدید. برای پیدا کردن نامه بی‌پلاس قسمت بالای ای‌میلتون روی جستجو (Search mail) که با علامت ذره‌بین مشخص شده کلیک کنید و آدرس ای‌میل ما یعنی editors@bpluspodcast.com رو وارد کنید. اگر نامه‌های بی‌پلاس پیدا شد، اون‌ها رو از هر جایی که هستن به Inbox منتقل کنید.

خبرنامه پادکست

چطور خبرنامه‌ای رو از دست ندم؟

برای اینکه مطمئن بشین خبرنامه‌های بعدی رو توی Inbox  می‌گیرین، لازمه که آدرس ای‌میل بی‌پلاس رو به لیست مخاطبینتون اضافه کنین. توی گام چهارم و پنجم نشون دادیم که چطوری این کار رو بکنین. editors@bpluspodcast.com  آدرس ای‌میل بی‌پلاسه که می‌تونین به لیست مخاطب‌هاتون اضافه کنین.

۴ ۵

چطور به خبرنامه‌های قبلی دسترسی داشته باشم؟

برای خوندن خبرنامه‌های قبلی می‌تونین توی قسمت جستجوی سایت، کلمه خبرنامه رو وارد و جستجو کنین. بعضی از خبرنامه‌های بی‌پلاس رو به مرور توی وبلاگ هم می‌ذاریم. و اینجوری می‌تونین به اون خبرنامه‌‌های قبلی دسترسی داشته باشین.

حرف آخر

اگر مطالب خبرنامه بی‌پلاس براتون مفید بود و فکر کردین به کار کسی می‌آد حتما براش ارسال کنین.  ما مشتاقیم که شما هم هر جایی که دوست دارید درباره‌ی ما صحبت کنین و با #خبرنامه_بی_پلاس خبرمون کنین.

بیشتر کنجکاوی کنیم
لورنس عربستان که بود؟
خبرنامه لورنس عربستان چطور بر سرنوشت جنگ اول اثر گذاشت؟

در خلاصه کتاب صلحی که همه صلح‌ها را بر باد داد، که در اپیزود ۱۰ پادکست بی‌پلاس تعریف کردیم، به بیشتر بخوانید

خبرنامه بی پلاس
توی خبرنامه‌های بی‌پلاس چه خبره؟

تقریبا همزمان با فصل دوم پادکست بی‌پلاس، ما شروع کردیم به فرستادن خبرنامه‌‌های بی‌پلاس. و ۲۰ تا نامه فرستادیم تا بیشتر بخوانید

چطور برنامه ریزی کنیم
چطور برنامه‌ریزی کنیم؟

ما برای برنامه‌ریزی به راهنمایی نیاز داریم. نیر ایال در کتاب ذهن حواس جمع یادمون میده از ابزار و تکنیک‌هایی بیشتر بخوانید

4 نظر برای “راهنمای گام به گام دریافت خبرنامه پادکست بی‌پلاس

  1. بخش خبر نامه عالی هست فقط اون چطور میشه به خبر نامه های قبلی دسترسی داشت برای کسی که تازه عضو خبر نامه شده
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *